CIP Salónky - T5 - London Heathrow Airport

Zpět na seznam
Rozsah použití

Letiště

Typ

Vzorová ukázka

  • PROJEKT
  • NÁŠ ÚKOL
  • ŘEŠENÍ
V nové budově terminálu 5 (T5) jsou luxusní galerie, kde má společnost British Airways své CIP salonky. Povaha těchto prostor určuje, že musejí být klimatizované podle nejvyšších možných měřítek pomocí víceúčelových chladicích trámů (MSCB). Hodnota projektu činila celkově kolem 1/2 milionu liber.

Společnost TROX speciálně navrhla trámy, které se začlenily do konstrukce stropu. Zapuštěné chladicí trámy obsahují řadu druhů osvětlení a společnost TROX na splnění náročných požadavků klienta spolupracovala s konzultantem pro osvětlení.

Společnost TROX také úzce spolupracovala s konzultační společnosti WSP a architektonickou kanceláří YRM na řadě variant před dosažením shody o konečném designu. Chladicí trámy byly poté vyrobené ve výrobním závodě v Thetfordu v Norfolku. CIP salonky v terminálu 5 (které představují vyšší úroveň než VIP salonky) obnášejí zařízení - včetně chladicích trámů -, která jsou vyrobená ve velmi vysoké kvalitě.

Trámy byly navrhovány a zkoušeny v nejmodernějších laboratořích TROX pod dohledem technika investora SPIE Matthewa Halla. Zkouškám byl přítomný konzultant z WSP, architekt z YRM a projektový manažer MACE.

Společnost TROX tento důležitý kontrakt získala částečně proto, že již úspěšně dodala chladicí trámy do terminálu 5B. To je druhá budova terminálu s délkou 442 metrů, která má 17 odletových gatů, vlastní obchody, restaurace a prémiový salonek. Společnost má také vynikající pracovní vztahy se společnostmi WSP a MACE, která odpovídá za řízení projektu.
Nejnáročnější části tohoto projektu byly podrobné návrhy požadované pro zajištění jednotných úseků chladicích trámů a koordinace návrhu a výroby. Klient původně požadoval jednotné úseky chladicích trámů, aby je bylo možné navzájem vyměňovat. To znamenalo, že každý úsek by měl stejnou délku a měl by stejné funkční vlastnosti i integrované osvětlení.To se ukázalo jako složité, protože trámy byly připojené k potrubí a připojení bylo někdy jen uprostřed trámu. To znamenalo, že každý úsek nemohl být úplně stejný. Kromě toho harmonogram a návrhy byly dokončené téměř v okamžiku výroby.  Lhůty byly velmi krátké, pokud jde o výklad nejnovějších požadavků na konstrukci a výrobu trámů. V některých případech to byly jen dva týdny. Pro výrobu to byla velká výzva, ale termíny jsme splnili.

Sdílet stránku

Doporučit tuto stránku

Doporučit tuto stránku zasláním odkazu emailem.

Pole označená (*) jsou povinná.

Sdílet stránku

Děkujeme za doporučení!

Vaše doporučení bylo odesláno a zakrátko by mělo být doručeno.


Kontakt

Jsme tu pro vás

Visual contact Visual contact

Uveďte prosím své sdělení a druh dotazu
Tel.: +420 283 880 380 | Fax: +420 286 881 870

Pole označená (*) jsou povinná.

Kontakt

Děkujeme vám za zprávu!

Visual contact Visual contact

Vaše zpráva je odeslána a zakrátko bude zpracována.
Naše oddělení pro servisní dotazy se s vámi co nejrychleji spojí Pro obecné informace o výrobcích nebo o službách můžete také zavolat:
Tel.: +420 283 880 380 | Fax: +420 286 881 870

Kontakt

Jsme tu pro vás

Visual contact Visual contact

Uveďte prosím své sdělení a druh dotazu
Tel.: +420 283 880 380 | Fax: +420 286 881 870

Attachment (max. 10MB)

Pole označená (*) jsou povinná.

Kontakt

Děkujeme vám za zprávu!

Visual contact Visual contact

Vaše zpráva je odeslána a zakrátko bude zpracována.
Naše oddělení pro servisní dotazy se s vámi co nejrychleji spojí Pro obecné informace o výrobcích nebo o službách můžete také zavolat:
Tel.: +420 283 880 380 | Fax: +420 286 881 870